مادر مهربون
نوشته شده توسط : نسرین

میم مثل مادر.....

مادر دوستت دارم........

 

 

همه عالم اگرزمن بگسست این گل زیبا تقدیم به تو ای مادر


 

بازهم خوب من کنارمنی


 

مهرتو نقطه عروج من است


 

خوش به حالم که غمگسارمنی


 

خوش به حالم که با تو سرمستم


 

درره عشق تک سوارمنی


 

با تو جانی دوباره می گیرم


 

تو که پایان انتظارمنی


 

انتظارشکست هرچه غم است


 

تو که هرلحظه بی قرار منی

روز مادر sms-jok.royablog.ir

مادر ناز من تویی عزیزم
تو بمون پیش من برای همیشه
عشق معبود من تویی توی قلبم
من فقط دوست دارم تو را عزیزم

نور چشمای تو هست چراغ خونم
دستای مهربونت، برکته جونم
تویی تک ستاره توی آسمونم
تو گله باغچمی ای مادر خوبم





:: بازدید از این مطلب : 888
|
امتیاز مطلب : 269
|
تعداد امتیازدهندگان : 83
|
مجموع امتیاز : 83
تاریخ انتشار : 5 خرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پریسا در تاریخ : 1390/9/9/3 - - گفته است :
salam man yeki ke ba madar jani dobare migiram merci dooste man.avalin bare be pagetoon sar mizanam khosham oomad.doost daram shoma ham be site foroshgahiye man sar bezanid age adrees linkamo bezarid to peivandatoon ke doostan bebinand mamnoon misham.bazaam behetoon sar mizanam
http;//www.parsa-shop.net

/weblog/file/img/m.jpg
reza در تاریخ : 1390/1/17/3 - - گفته است :
salam ,khubin?web zibaee darin
Age dus dashtin mano ba esme del neveshtehaye man tu peyvandatun add konin V bem begin b che esmi addetun konam

/weblog/file/img/m.jpg
reza در تاریخ : 1390/1/17/3 - - گفته است :
salam ,khubin?web zibaee darin
Age dus dashtin mano ba esme del neveshtehaye man tu peyvandatun add konin V bem begin b che esmi addetun konam

/weblog/file/img/m.jpg
گل پسرک شهریوری در تاریخ : 1389/8/6/4 - - گفته است :


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: